Vintern rasat ut...

Ja, nu hoppas till och med jag att det är slut på bakslag av dem vintriga typen.

Dagen började med ett besök på Funky Kidz med Leah och därefter bar det av hemåt för lunch. Sedan hade jag bestämt att det fick bli en långpromenad runt sjön här i Floda. Det är så kul att de har rustat upp sjöpromenaden för det är en väldigt vacker runda (8 km) att ta sig runt, speciellt dagar som denna!

Leah passade på att ta en tupplur i vagnen, hon sover ju inte middag längre men i bland passar hon på mår tillfälle ges. Hon somnade ändå som en stock kl 19:30 i kväll så då tycker vi inte att det spelar någon större roll. Hellre en glad och go gumma än ett övertrött och något galet barn.

Tyvärr får mitt knä nu på kvällen sota ordentligt efter den långa promenaden. Men det är väl bara att hålla ut för på onsdag är det ju dags för operation knä, nummer tre i ordningen för att vara exakt. Nä inte är jag bitter... Nu hoppas jag bara att operationen går bra och att de inte hittar en massa onödiga dumheter där inne..

Visst är det vackert!?


Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefina bilder! Ääääntligen kommer våren:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback