Från diss till hiss!

Tisdagen var en riktig skitdag för mig, förutom morgoncaridon var det inte mycket som var som det skulle...
 
Jag hade planerat ett härligt pass på gymet, men av det blev det intet... Att sitta på ett kontor där det är 26 grader varmt, trasig ventilation och en icke fungerande ac är inget jag rekommenderar! Det hela resulterade i en vansinnig huvudvärk som, hur många huvudvärkstabletter jag än tog, inte ville ge med sig. Det enda som fanns att göra var att hoppa över passet på gymet och däcks i soffan. Somnade kl 20 för att sedan förflytta mig till sängen vid 22... Jag avskyr att behöva ställa in planerad träning, usch! 
 
Då varken kropp eller knopp kändes bra när jag vaknade morgonen därpå fick jag även ställa in cardion på morgonen. Efter hand som dagen gick så kändes det bättre och bättre så jag började hoppas på att jag skulle kunna genomföra mitt planerade benpass efter jobbet, och så blev det! Kanske var det den ofrivilliga vilan som gjorde det för det blev ett riktigt grymt pass! Så pass grymt och intensivt tempo att jag fick hoppa över den sista övningen som jag hade planerat eftersom benen inte kunde sluta hoppa! 
 
Benpasset såg ut såhär;
Uppvärmning på löpbandet i 10 minuter på 6,5 lutning och 7 i hastighet.
Lättare belastning för ytterligare lite uppvärmning i lårcurlsmaskinen (baksida) 3x12x30kg
Benböj 4x10x40kg
Sittande benpress 10x85, 10x93, 8x101 och 8x109kgs
Vadpress 12x35, 12x40, 12x45
Buttblaster i smithen 10x20, 10x30, 10x30, 10x30 på varje ben
Lårcurl framsida 3x12x40kg
Skulle haft med hackliften också, men det får bli nästa gång!
 
Både lår&rumpa spände rätt gott efteråt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback