Armar och rygg på schemat i dag!

Ja jag hann faktiskt köra ett Sh'Bam pass i morse också... Egentligen är det inte alls min typ av träning men eftersom min kära syster gillar att dansa och eftersom passet var utomhus vid Aludden i det vackra vädret så fick jag väl ställa upp...I ärlighetens namn var jag väl inte speciellt svårövertalad, det är med utomhusträning och frukost efteråt är ett helt fantastiskt sätt att starta dagen på!
 
När passet och frukosten var avklarade så tog moster hand om lilltjejen och M och jag åkte upp till gymet för att köra armar och rygg! Kontrasten till tidigare aktivitet var total! Jag provade på att göra viktade chins för första gången. Visserligen var det som mest bara fem kilo i kedjan, men nu är hjärnspöket borta så det är bara att köra på! Utmaningar är till för att antas som jag brukar säga...
 
Testade också att jobba med mikro-set och det gillade jag verkligen, pump som bara den! Det kommer definitivt att bli återkommande i passen framöver! Tycker att jag slet på bra och jag kände mig riktigt nöjd efteråt. Jag känner verkligen att det kommer mer och mer inspiration och motivation till att träna på ett lite annorlunda sätt och till att lyfta tyngre, jag gillar det här!      
 
På vägen hem så fick vi en tjuvkik i ombyggnationen, den del som skall husera det nya gymet. Vilken höjdare! Så fräsch och genomtänkt. Maskinerna är strategiskt rätt placerade, alla cardiomaskiner har fått en helt egen våning och de fria vikterna en lite mer avskild (men ändå inkluderad) plats. Jag har sagt det  förut och jag säger det igen, Endorfin är helt fantastiskt! Där finns kunnig personal, fantastiska lokaler och alla träningsmöjligheter du vill ha och behöver!
 
Härlig pump i armarna
 
Tjuvkik på nya gymet
 
Magnus kunde inte låta bli att testa den nya utrustningen
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback