Hej, det var längesedan!

Ja nu var det verkligen längesedan jag bloggade sist. Egentligen tycker jag det är otroligt kul att skriva men det har bara inte blivit av!

Jag älskar ju också att träna och tänkte kanske därför att denna blogg skulle byta inriktning lite grann och komma att handla ännu mer om just träning!

I dag var en sådan där underbar semestermorgon. Solen lyste från klarblå himmel när klockan ringde strax innan 07.

Jag hade bestämt med syster att jag skulle cykla ner till henne och få med henne på ett CX pass utomhus på Aluddens vackra baksida. Cykelturen tor Floda-Lerum-Floda är ungefär 2,5 mil så det plus ett pass CX (core-träning) fick kicka i gång morgonen! Efter passet blev det ett dopp i sjön och sedan frukost på Aluddens backa uteservering! En fantastisk miljö att vistas i, rekommenderas varmt för Er som inte varit där!

Nu blir det lunch på det lokala Thaihaket och sedan ett stopp på stranden som ligger precis nedanför där vi bor. I kväll får det bli ett pass MRL på gymet, livet på en pinne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback