Trött och glad!

Jag gillar att variera min träning och kör allt från gruppträning till gymträning och crossfit.. Det ger mig den främsta motivationen och de allra bästa resultaten i min utveckling.

I kväll var det MRL pass (MageRumpaLår) med en av mina favoritinstruktörer Helena på schemat. Trots dagens tidigare aktiviteter så kändes kroppen pigg och stark och jag gick från gymet glad, nöjd och svettig!

En annan trevlig effekt av träningen är alla goa människor som man har lärt känna och som gör att man tänker till en extra gång om det skulle kännas motigt att ta sig i väg någon kväll...

Nu sitter jag med min proteinshake i handen och känner mig nöjd med dagen! Bästa sättet att spendera sina semesterdagar = familj/träning/bad/sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback