Torsdag 7/12

Ikväll är det dags för träning igen, Julia hänger på trots lite träningsvärk! :-)

Jag håller min 7:e placering i tävlingen hos Medikus, sista tävlingsdag är 31/12 så nu hoppas jag att inte någon kommer och puttar ner mig så att jag blir av med min stegräknare.

Annars har det inte hänt så mycket... Magnus och jag hyrde film igår, den nya Beck filmen, Flickan i Jordkällaren. Den var ok fast inte den bästa Beck filmen jag har sett.

I morgon skall jag hem till Petra och fika och äntligen få överlämna hennes födelsedagspresent också! Tänkte plocka med en påse hembakta lussekatter från frysen, kanske kan få med ett par pepparkakor också...

På lördag blir det julfest med innebandyklubben på OslagBar, kan nog bli kul, det var längesedan jag var ute och roade mig!

Ha det gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback