Dagen efter...

Kungshus Cup gick alltså av stapeln under helgen. Arrangemangen gick bra och jag tror att de allra flesta, utom gubben som surande för att det inte fanns ngn korv färdig, var nöjda med helgen...

Mitt lag lyckades tyvärr inte ta sig vidare från gruppspelet men jag tror att de flesta kände sig hyfsat nöjda med resultatet  (kanske bortsett från siffrorna mot Surte) iallafall!

Många goa skratt har det iallafall blivit, bland annat bildade jag och syster en otroligt samstämmig kör under herrarnas final match... Olle frågade mig helt uppenbart förvånat och glatt om jag hade förlovat mig, japp det har jag, svarade jag, och jag har varit gift i snart 3 år också! Varpå en hyfsat röd färg täckte kinderna på Annika! VG svor som en borstbindare och jag visade också vem som var lagets mästare på att lösa korsord! (eller hur VG?)

Kul var det också att  återse en del gamla PIB kompisar som det var längesedan man träffade.

0302's herrar tog sig fram till finalen men lyckades tyvärr inte slå undan fötterna för Partille, men som Axel sa; Silver är ju inte illa pinkat av ett mittenlag i div 2!

Innebandysäsongen 2006/2007 må vara slut nu, men en av de "viktigaste" händelserna återstår; nämligen klubbfesten. Jag har varit på en del klubbfester genom åren även med andra klubbar, men Lerum's/0302's fester är och har alltid varit de bästa! Skall bli spännande att se om man möjligtvis har gjort sig förtjänt av någon annan utmärkelse än "årets mest skadade gamling"...

Nu tänker jag iallafall lägga klubban på hyllan (tills nästa säong börjar iallafall) till förmån för mina kära golfklubbor! Nästa helg åker vi till Danmark och lirar golf över Valborg, ser framemot detta!

Svinga lugnt i vårsolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback