Fredag - Solsken - Golf - Kan det bli bättre?

Fick ett tips från en av mina "trogna" läsare att jag skulle försöka passa på att spela lite golf och kanske införskaffa lite nya klubbor när jag åker till Staterna, ingen dum idé får jag säga! Hoppas att det blir lite tid över till hockey, golf och lite "turistande". Detroit är ju i mångt och mycket en "industri stad" men det finns säkert en hel del att se ändå! Tips mottages tacksamt.


Jag har redan fått beställning på en ny driver från en av mina kollegor! Får se om jag kommer hem med ngt nytt till bagen. Magnus har länge försökt få mig att byta ut min gamla TumbaLine putter (köpt på rea för 199:- ). Tror att han är avundsjuk på att jag puttar så himla bra så att han försöker få mig att byta bort mitt "vapen"...


Ikväll skall jag lira golf med en kompis, blir första rundan med lite kvinnligt sällskap, trevligt! I morgon Lördag har vi en tid kl 11:00 och på Söndag har vi bokat in en runda kl 11:50, hoppas på ytterligare framsteg med svingen och bättre utslag än senaste rundan.


Häcken blev planterad igår, supernöjd! Tog lite foton på Magnus och grannen där de stod och grävde, sedan gick jag in och tog tag i lite tvätt... Blev inte så mycket "supervisande", det blåste för kallt för det... Nu skall det bli kul att se hur det ser ut när syrenen börjar blomma också.


Ikväll kommer Criminal Minds på kanal 5, Ni har väl inte missat ett av de absolut bästa Tv-programmen just nu!


image55

Kommentarer
Postat av: Golfidioten

Glömde att en bra pryl att inhandla till golfen kan vara en lasermätare-kanon att ha vid träningsrundor. Tyvärr alldeles för dyra här i svedala.

2007-04-21 @ 09:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback