Väderomslag är inte bra för gamla kärringar som jag

Dagens väderomslag från riktigt regn och rusk till sol och fint väder gick på ca 15 minuter, snabbare än på fjället! Detta för med sig en satans huvudvärk som två Ipren senare fortfarande inte vill ge med sig... suck...

Eftersom plantskolan inte lyckades tala om att våra häckplantor inte kom som planerat i Tisdags har vårt trädgårdsarbete blivit förskjutet tills idag. Så nu hoppas jag att häckarna är på plats och att Magnus och grannen står med spadarna i jorden lagom tills jag kommer hem. Tänkte agera supervisor, mao mest stå och glo och känna sig viktig...

Idag har min arbetsresa till USA och Detroit blivit spikad, jag åker någon gång under v 19. Skall bli kul att få åka till USA, jag har aldrig varit där! Behöver jag nämna att jag numera håller alla tummar jag har för att Detroit skall hålla sig kvar i NHL slutspelet? Då har jag chansen att gå och titta på hockey i Joe Louis Arena under min vistelse. Har hört att det skall vara en riktig happening!


Go Zäta Go!
image54



Något annat kul är att Ni kan kika på The Arks nya video till Worrying Kind här.
Nu är det bara 9 dagar kvar till konserten!

Kommentarer
Postat av: Golfidioten

passa på att golfa 'over there' eller varför inte köpa lite nya klubbor.

2007-04-19 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback