Vårfint!

Nu börjar vår- och sommarkänslor anfalla mig, på riktigt så att säga... 


Det börjar bli grönt i trädgården, utemöblerna plockades fram ur förrådet igår och jag shorts på mig till jobbet idag, underbart! Något som man brukar vara trött på i början av Juni ter sig helt plötsligt ganska lockande, nämligen att klippa gräset...

 

Under sommarmånaderna brukar jag och mina arbetskamrater tillbringa vår lunchtimma på en filt i Kronhusparken, det börjar närma sig nu. Allt känns så mycket bättre när man kan få lite sol och frisk luft under iallafall en timma av arbetsdagen.

 

Den 15 Maj börjar sommartiden på jobbet också, innebär att vi jobbar mellan 8-16 istället för ända fram till kl 17. Då kan man ju helt plötsligt börja använda eftermiddagarna till annat (läs spela golf) än att bara jobba.

 

Apropå golf så ser det ut som om vi har prickat en en bra helg, vädermässigt sett alltså...
Hoppas nu bara att spelet i Danmark kan matcha väderprognoserna...

image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback