Jajamensan!

Gårdagens träning gick bättre än vad jag trodde, foten kändes betydligt mycket bättre än under förra veckan. Det kändes bra ända fram tills dess att jag drämde foten rätt in i matsalsbordet när jag skulle äta frukost vill säga...

* Känns skönt att jag inte är den yngsta som är medelålders! Synd bara att min syster som är sex år äldre än mig, är betydligt yngre!

* Pappa har fixat biljetter till Elfsborg-Valencia nästa onsdag, ibland är pappor allt bra att ha!

* Vid den här tiden om fyra månader befinner Magnus och jag oss i Thailand!

* Ser framemot en härlig golfbatalj med A-K, Anki och Olle på Lördag.

* Fotboll ikväll, Zlatan är inget kaptensämne enligt honom själv och tidningarna, No Shit Sherlock!

* Tror att lagskivan föll i god jord hos de flesta i laget....

Kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback