Träning

En härlig träning med härlig uppslutning ägde rum på Stonehills friidrottsanläggning igår! Träningen innehöll allt från kulstötning till löpskolning och häckhoppning. Tanken är att våra kroppar skall bli mer explosiva när säsongen kör igång, idag känner jag mig inte speciellt explosiv på något sätt...

* Olle visade tillslut vem som var äldst och bäst i kulstötning och raderade Sällans "rekord", du hade ju ändå något att bevisa Olle, eller hur?

* Har vi spelare med ryskt medborgarskap i vårt lag?

* Det är inte så lätt att kasta skeva bollar!

* Kan inte den där killen som sprang varv efter varv på banan visa mig hur han gjorde!? Man han knappt blinka innan han passerade igen!

* Lelle försökte komma med uppmuntrande ord när jag kastade kula, mest tror jag att han gjorde det för att kunna hålla sig för skratt. Vänta bara tills han får se hur GRYM jag är på att kasta diskus....

* 17 dagar kvar till friidrottsVM och jag är inte uttagen i en enda gren, skandal!

Olle och Rebban; se till att ta revancsh snart, mannen i mitt liv kan behöva lite jordkontakt igen! :-)


Hoppas bli av med min feber och mitt halsont tills i morgon, vill ju inte missa en friidrottsträning till med "All Star Team" eller som man också kan kalla det; Veteranlaget!

Kram till världens bästa lagkamrater, OK då Lunne, du kan också få räknas i det gänget,  där trots att du försökte (på ett mindre bra maskerat sätt) sätta käppar i hjulet för mig i går och förstöra min vattenflaska!


Kakan


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är lätt att få ont i halsen när man pratar för mycket... hoppas du kunde träna idag iaf. :)
Kramkram

2007-08-09 @ 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback