Busted!

Jag har avslöjat den första julklappen för i år... En ryggsäck!

Det hela började med att jag till gårdagens träning,  packade mina skor i en polsk attachéväska (för Er som inte är så bevandrade i SOS-världen är det en platskasse, i detta fall en från ICA i Floda) och fick en redig utskällning från min kamrat (?) VG som undrade vad fan det var som hände?! Det hela slutade iallafall med att hon lovade mig att jag skulle få en ryggsäck i julklapp för att slippa se ut som en tattare...

Jag ser det som ett löfte VG, kom ihåg att jag lämnar landet den 19:e och jag föredrar att få mina klappar innan julafton..  :)

Kommentarer
Postat av: VG

Oroa dig inte, Karin. Ryggsäcken kommer när du minst anar det :)

2007-12-06 @ 08:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback