15/2 - Sista Arbetsdagen för Veckan!

Idag är det Torsdag men för mig känns det som Fredag eftersom jag skall vara ledig i morgon! Egentligen skulle jag varit ledig även idag, men eftersom det har varit så många sjukhusbesök kände jag att jag inte riktigt hade hunnit med det jag velat på jobbet så därför bestämde jag mig för att jobba idag. Magnus har ju dessutom sportlov vilket innebär att vi får en bonusdag att vara lediga tillsammans på!

Vad skulle man ha gjort utan pappa och Magnus denna olycksaliga vecka? Förmodligen suttit hemma och blivit både deprimerad och uttråkad. Stora kramar och många tack till Er som har skjutsat mig fram och tillbaka under min inmobila period! Tack också till alla mina kompisar som brytt sig och kommit med glada tillrop och peppningar!

Annars känns faktiskt foten lite bättre idag. Första gången sedan i lördags som jag kunde få ner den i en sko! Visserligen en osnörad, för stor, joggingsko, men ändå, man tar ju alla framsteg man kan få!

Inför helgens innebandy matcher har det varit stor sjukstuga i 0302, både herr och damlag har drabbats av diverse skador och en massa sjukdomar. Bara att hoppas att lagen hinner kurera sig till helgens drabbningar så att man kan ställa upp med slagkraftiga lag. En som definitivt inte kan vara med på någon serie match är herrarnas målvakt, Reine, som fick sitt finger avslaget förra helgen och därför går med fingret i gips. Krya På Dig Reine!

Tänkte försöka åka med upp till träningen ikväll för att få se på lite innebandy och träffa lite människor, man blir lätt osocial när man hoppar på kryckor och inte ens kan köra bil!

Kram K


Kommentarer
Postat av: VG

Hoppas att du mår bättre snart Karin! Vi saknar dig :)

2007-02-15 @ 13:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback