Sista veckan innan semester!

Efter de två senaste veckornas pendlande fram och tillbaka till Oslo skriker min kropp efter semester.

Denna veckan kommer jag att vara på kontoret Mån & Tis, åker till Oslo på tisdag efter jobbet och tillbaka till Göteborg på torsdag kväll. Jobbar sedan fredagen på kontoret innan det är dags för SEMESTER!

Ikväll tillbringar jag ett par extra timmar på kontoret för att få rensat undan innan det bär av till Oslo igen.

Avslutar arbetsveckan med en After Work tillsammans med några kollegor på fredag, man måste ju fira ledigheten!


* Årets arbetsbonus räcker till en restresa för mig och Magnus om det skulle bli totalhaveri i vädret under mina tre semester veckor.

* Dom säger att det är RISK för värmebölja i Sverige lagom till nästa vecka, jag skulle mer vilja säga att det är CHANS till värmebölja, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback