Ännu en härlig vårdag i Götet

Fortfarande har vi ett underbart väder i Göteborg, igår var det högsta temperaturen (18,9) i Mars på 148 år!
Håller vädret i sig fram tills på Fredag blir jag ytterst nöjd, det innebär ju att jag får två veckor med sol och värme på raken! :-)

På lunchen idag köpte Tess och jag varsin sallad och satte oss i Kronhusparken och åt, härligt. Det var till och med så varmt så att man kunde sitta i T-shirt och rulla upp sina byxben. Tur att de flesta som uppehöll sig inom en radie av 10 meter från mina ben hade på sig sina solglasögon...

Ikväll är det Skivstång/Spinning på programmet. Ett pass som kombinerar 45 minuter spinning och 45 minuter skivstång. Ypperlig blandning med både styrka och flås!

Imorgon blir det golfträning på rangen, hoppas kunna smita en timma tidigare från jobbet för att få lite extra tid att träna på. Inte heller fel att få en extra timma av sol och fritid!

Nu börjar det närma sig vår resa med stormsteg, skall bli så underbart härligt! Förberedde mig igår med att vaxa mina ben, Magnus tyckte det var ytterst underhållande att se på.. Han avböjde dock vänligt men bestämt när jag erbjöd honom att prova!

Vädret på Gran Canaria ser lovande ut för de kommande 10 dagarna, nu är det snart dags att åka hem och leta fram solskyddskrämerna!

Lev Väl!

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback