Storlek 50

Ja det är nog så jag skulle beskriva min normala 36:a till högerfot just nu. Man känner sig bara lite klumpig och hyfsat ohjälpsam när det enda man kan göra är att ligga i soffan med foten i högläge och sova. Tur att man har Magnus, sin familj och sina vänner som är förstående i sådana här lägen.

 

Operationen gick bra, men tusan så ont det gör nu efteråt. Jag vet inte riktigt hur jag hade tänkt att jag skulle kunna jobba idag? Inte ens de starka medicinerna hjälper riktigt, men jag skall väl inte klaga för mycket. Om fjorton dagar skall stygnen bort, får försöka se fram emot det!

 

Är det inte lustigt att man aldrig har sett framemot en försäsongsträning så mycket som man gör när man inte kan?

 

Jag måste få ge en STOR eloge och en jättebukett med blommor till Caremas personal. Trevligare och mer omtänksamma människor har jag aldrig stött på inom sjukvården tidigare. Visst det är deras jobb, men ändå. De ringde just till mig och ville bara höra hur jag mådde, det är stort tycker jag!

 

Nä, nu är det dags för att krypa upp i soffan med foten i högläge igen!

 

Kram Karin

 

P.s Alla eventuella stavfel skyller jag idag på mina mediciner? D.s



image79

Kommentarer
Postat av: Jex

Skönt att höra att det gått bra! Hoppas att du snart blir av med smärtan så vi får se dig här på jobbet igen, men kom INTE för tidigt bara!
Kramiz

Postat av: VG

Hoppas att den värsta smärtan släpper snart, försökte ringa dig igår och kolla läget, men fick inget svar. så jag får hoppas att du ser detta istället :) Krya på dig Karin, kanske ses imorgon, vem vet?! :) Kramkram!

2007-05-28 @ 18:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback