Kan jag få kvitteringa?

Oslotrippen för denna vecka är inne på sin näst sista dag och man kan sammanfatta dagarna hittills som följer;


1)      Datorer lever sina egna liv, oavsett vad vi människor vill att de skall göra.

2)      Många röda anteckningar blir det.

3)      Månda diskussioner blir det också.

4)      Det skall bli skönt att få komma hem!


I måndags var jag och tränade med IK Akerselva, roligt, men inte samma seriositet och tempo som hemma. Man blir lite lätt bortskämd, det var det här om att man inte saknar kossan förrän båset är tomt... Idag är det en intern träningsmatch som skall spelas och som det fanns möjlighet för mig att vara med på. Får se hur länge vi sitter klistrade vid vår konferensbord idag om jag hinner dit i tid. I går satt vi i våra stolar vid våra datorer till klockan sju på kvällen. Blir det inte avslutat i tid i dag så blir det shopping vid Akersbrygga istället för innebandy.


Veckan är inte bara fylld av jobb utan också utav flera födelsedagar för några av mina bästa vänner och även min syster som i måndags fyllde 35, grattis Mia!


Grattis Tessan 30!

Grattis Petra 30, ser framemot en härligt roligt fest på lördag kväll!


Snart är det dags för lunch. Här i Norge käkar de bara mackor till lunch vilket inte alls passar mig. I går bestämde Birgitta och jag oss för att strunta i "smörgåsbordet" för att istället gå ut och käka RIKTIG mat, jobbet pröjsar ju ändå! Det får bli likadant idag, ingen människa kan ju leva på smörgåsar och sedan inte få mat förräns sent på kvällen, snacka om att man blir ett monster!


Vi Snakkes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback