Fotjäv..!

Nu sitter man här igen med foten i ett "paket". Har fått gå med jympadojjor de två senaste dagarna för att min opererade fot har bestämt sig att svullna upp ordentligt!

Som en följd av denna "sjuka" missade jag gårdagens träningsmatch mot PIB, skit också, den hade man ju sett framemot. Matchen slutade annars 4-4 efter att vi hade varit i underläge med 3-0 inför sista perioden. Själv orkade jag inte ens ta mig dit och kika eftersom jag bara blir så deppig av att sitta vid sidan av och kolla när man inte KAN vara med att spela, det är nog mer deprimerande än att bli bänkad!

För Er som är intresserade har Lerums Tidning gjort ett "inför reportage" om vårt lag, artikeln kan Ni läsa
här.

Ikväll är det träning, en träning som förmodligen kommer att bedrivas på träningscykeln på fel sida av sargen... Annars har jag lovat att jag skall sitta i sekretariatet på herrarnas träningsmatch ikväll, hoppas nu bara att motståndarna dyker upp också, har ju varit lite siochså med det under försäsongen!

Seriepremiär 23 september kl 14:45 i Rydsbergshallen, 0302 dam vs Fröjereds IF, kl 17:00 0302 herr vs Pixbo.

Be There!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback