Orättvist!

Medans jag igår satt hemma och slet i mitt anletes svett med att få samtliga matchprogram inför säsongen klara så var Magnus och Brännström ute och lirade golf i ett härligt höstväder.
Magnus gjorde en grym runda och gick de sista nia hålen på Öijareds Nya bana 2 UNDER par - slutresultatet blev 39 poäng och Magnus nya hcp är därför 5,2! Orättvist sa Bill, Orättvist var ordet sa Bull!

Matchprogrammen ja, de börjar snart bli klara men det är ett riktigt projekt att få alla herrar att fastna på bild, antingen har de kepsfrilla, är förkylda eller också dyker de helt enkelt inte upp när de skall! Tänkte dock leka paparazzi ikväll innan herrarnas träningsmatch mot Tygriket och försöka få tagit de sista spelarfotona.

När vi ändå är inne på ämnet träningsmatcher tmåste jag säga att jag tycker att det är otroligt trist att föreningar inte tar sitt ansvar och meddelar motståndare när de inte ämnar dyka upp till redan bokade matcher! OSERIÖST är bara förnamnet, skämmes tamejtusan!

Facebook verkar vara den nya hajpen bland mina medmänniskor. Från början hängde jag mest på trenden för att inte vara "utanför" men nu är jag nog facebook-beroende! Häromdagen lyckades jag lokalisera en av mina gamla brevkompisar från Västeråstiden! Vi kom fram till att sist vi sågs var när våra familjer reste tillsammans till Spanien för 16 (!) år sedan, precis hur kul som helst! På något sätt så känns det lite kul att veta att personer "från förr" lever och mår bra!

Skaffa Facebook du med!


Annars är det en ganska tuff träningsvecka som ligger framför mig, träning tisdag och torsdag, match på onsdag och träningsläger lördag och söndag! Tur att man har härliga lagkamrater, annars hade man nog hittat på något annat roligt (typ spelat golf) för längesedan!

Kram På Er Alla!

Kommentarer
Postat av: Bludde

Tack för din omtanke. Ibland trillar långputtarna i.

2007-09-04 @ 13:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback