Party Party!

I morgon är det dags för den efterlängtade lagfesten! Kanske dock inte lika efterlängtad av våra nyförvärv som skall invigas "PÅ RIKTIGT" i vårt lilla gäng.

En icke så vild gissning är att den senaste Singstar skivan, Svenska Schlager, kommer att gå varm hemma hos familjen Nyman.

LÅTLISTA
La Dolce Vita - After Dark
Not A Sinner, Nor A Saint - Alcazar
Högt Över Havet - Arja Saijonmaa
The Worring Kind - The Ark
Världen Utanför - Barbados
Kom och Ta Mig - Brandsta City Släckers
Främling - Carola
Tusen och en Natt - Charlotte Nilsson
Give Me Your Love - Fame
My Number One - Helena Paparizou
Diggi-Loo, Diggi-Ley - Herrey's
Se På Mig - Jan Johansen
Crazy In Love - Jill Johnson
Bra Vibrationer - Kicki Danielsson
Vem é dé Du Vill Ha - Kicki, Bettan & Lotta
É Dé Det Här Du Kallar Kärlek - Lasse Holm & Monica Törnell
Dansa i Neon - Lena Philipsson
Jag Ljuger Så Bra - Linda Bengtzing
Gyra Bugg och en Coca-Cola - Lotta Engberg
För Kung och Fosterland - Magnus Uggla
Värsta Schlagern - Markoolio & Linda Bengtzing
Las Vegas - Martin Stenmarck
Håll Om Mig - Nanne
We Are All The Winners - Nick Borgen
Night of Passion - The Poodles
När Vindarna Viskar Mitt Namn - Roger Pontare
I Remember Love - Sarah Dawn Finer
Min Kärlek - Shirley Clamp
För Att Du Finns - Sonya Aldén
En Dag - Tommy Nilsson

Känns som om Arjas - Högt Över Havet kommer att bli en favorit, tätt följd av Lena Ph's Dansa i Neon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback