Tomterött?

För att understryka att en spelare förtjänade sin varning använde en kommentator i går uttrycket "påskgult" vilket skulle påskina att kortet VERKLIGEN VAR GULT OCH ATT HAN VERKLIGEN SKULLE HA DET!


Davis Cup i Scandinavium, blir riktigt roligt! Har inte sett tennis live på många år, får nog utnyttja min superkamera för att få grymmebilder på Wilander, bara att han är kapten är värt entrépengen. Annars är Pim-Pim min favorit, dessutom har han en jäkla trevlig tjej till flickvän också. (Hade iallafall, jag är inte så förtjust i skvallermagasin så det kan ju ha hänt något som jag inte vet om).


image131

* Sista träningen ikväll innan seriepremiären, gott! Blir spännande att se hur firma Flodén & Nyman formerar laget.


* Lerums Tidning ger den lokala idrotten och innebandyn härligt mycket uppmärksamhet. I dagens upplaga fanns det en större artikel om både Pantern's och 0302's herrlag och förra vecka var det vi som var i fokus. Även om inte Lerums Tidning läses av en störra massa så är det alltid roligt att det uppmärksammas. För Er som inte får tidningen hem i brevlådan och vill läsa mer om innebandyn i Lerum, kika in på http://www.lerumstidning.com/.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback