Virusets förbannelse...

Har satt sina klor i mig, redig förkylning och satans ont i halsen.


Detta avskyvärda faktum innebär att jag missar veckans träningar och därmed även helgens match. Tänkte dock följa med i bussen ändå, kan ju alltid leka papparazzi och dokumentera färden!

Vi har fått äran att medverka på invigningen av CAM-Arena med både vårt herr och damlag till helgen. Så det blir alltså både herr och damlag från 0302 Innebandy som gemensamt beger sig till Karlstad på lördag morgon, kan bli en trevlig "dagstripp" trots att man inte kan lira själv!

Såg på IDOL igår, säger bara Daniel, vilken kille! Precis hur kul som helst att titta på, och dessutom är han bra också. Annars kan man väl säga att Knut inte riktigt faller mig i smaken.. Bland tjejerna tror jag mest på Amanda, hon gjorde en cool version av "Dream A Little Dream Of Me".

Annars har jag kommit på mig själv att skratta åt Carolina Gynning som programledare, och INTE ÅT PERSONEN CAROLINA GYNNING, för första gången! Tycker helt enkelt att det är ruggigt kul att hon driver med sig själv som hon gör. Personer som tar sig själv på allt för stort allvar har jag inte så mycket till övers för...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback