Bättre sent än aldrig..

Eftersom det inte ligger i människans natur att erkänna att man inte har HAFT LUST att fixa något eller helt enkelt STRUNTAT i projektet ifråga, så tänkte jag skylla avsaknaden av nya blogginlägg på följande;

* Nytt Jobb
* Fint väder = Mycket golf
* En satans trötthet på kvällarna, igår somnade jag i soffan kl 20:30, lagom tills fotbollen skulle börja...

De senaste dagarnas fina väder har förutom ett bättre humör och härliga luncher utomhus i Kronhusparken orsakat ett par fräknar på näsan, vårfräknar måste vara något av de mest välkomna vår/sommartecken som finns. Kan komma på mig själv i bland när man går förbi skyltfönster eller speglar på stan att rygga till och undra vem gasten i spegeln är...

Slutet av april och hela maj bär med sig flera roliga saker att se framemot;

Ledaravslutning och kick-off för den nya, ännu namnlösa, föreningen.
0302's traditionella avlsutningsfest med prisutdelningar och en härlig stämning bland herr och damspelare.
En härlig tjejhelg tillsammans med de flesta av mina allra bästa vänner!

Dessutom en annan höjdpunkt som ännu så länge är lite "hemlig". Denna händelse kommer förresten inom kort att få en egen "avdelning" på min blogg! Ser framemot detta!

Kram På Er Alla i vårsolen, passa på att njuta!

// Kakan

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi är fler som ser fram emot din hemliga blogg!!

2008-04-23 @ 22:10:06
Postat av: TS

Äh hon är väl gravid..

2008-04-24 @ 20:28:19
Postat av: TS

och hur kommer golfandet att gå framöver?

2008-04-25 @ 18:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback