Nu är det slut!

Kungshus Cup slutade för vår del i semifinal, klart man gärna vill vinna så det var lite surt! Fast det hade väl förmodligen varit ännu mer nervpirrande att sitta bredvid och kika på en final, så för mitt hjärtas skull var det kanske bra!

Nu tar en ny säsong snart vid. En säsong som blir ny på många sätt; Ny förening, Nya tränare, Nytt Golv, Ny Serie... Ja, man kan väl egentligen hålla på hur länge som helst. Men först ser jag framemot en golfsäsong! Tyvärr kändes det lite långt bort i morse när det var 1 dm snö på balkongräcket...

Ikväll hoppas jag WIC tar sig till finalen i Globen och jag hoppas även att Täby vinner mot AIK! På något vis känns det som om Kapten Täby kommer undan med sina små gliringar och sarkasmer på ett bättre sätt än Conny... Heja D.B.S & Co!




Kommentarer
Postat av: Marit

Glömde skicka med en kram till Magnus! Vi hörs via mailen ang signaturen....

2008-04-14 @ 10:09:30
Postat av: Julia

liiiite dålig aktivitetsnivå här inne va??? Har du inget annat än innebandyn att skriva om? pöss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback