Back to work!

Ja, då är sommarsemestern definitivt slut för detta året, visserligen har jag ju mammaledigheten att se framemot, men jag räknar inte med att den kommer att bli som semester, om man inte får ett barn som lilla Ellen då förstås :-)

Träffade några vänner i lördags som jag inte hade träffat på ett tag, vi lagade lite tacobuffé och satt och pratade, trevligt. Varför gör man inte sådant oftade? Nu blir det ju inte så länge till nästa gång eftersom jag räknar med deras närvaro 30/8!

Magnus har planer för min 30-årsdag som jag inte får veta, jag som avskyr överraskningar! Fast man får ju vara tacksam att man har en man som bryr sig så mycket som han gör, det är inte alla bortskämda med har jag förstått efter diverse diskussioner bland vänner och arbetskamrater...





Kommentarer
Postat av: Bludde

Roligt att fira din dag. Jag kanske skulle ha en kurs med "gubbarna".

2008-08-12 @ 15:34:26
Postat av: Julia

tack för senast, alltid lika trevligt och mysigt hemma hos er. Det där med snälla barn beror ju på föräldrarna eller hur? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback