Hellre snygg än bra?

Föreningarna 0302 IB och IBK Pantern kommer alltså äntligen att slå sina påsar ihop, kanon tycker jag!

Det har tydligen dragits i gång en liten inofficiell "tävling" för att komma fram till ett nytt namn på klubben, David, såhär ser loggan för Lerums kommun ut, det kanske ger en liten ledtråd till FC Trasan? :-)

image148


Det finns fortfarande människor utanför föreningen som i mina ögon är bittra, skraja, avundsjuka, ja kalla det vad du vill! Jäkligt trist är det iallafall att de inte hänger med i utvecklingen och att de inte ser längre än till sig själv och sin situation i sitt eget lag... Nog kommenterat om det nu, det gör mig bara upprörd...

Idag är TV-tipset att kolla på Så Skall Det Låta! Kolla in länken här så förstår Ni varför; http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=81450&from=program_ao

Ha en fin fredag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Mamma VG

Lerums kommunlogga ger mer inspiration till klubbnamnet IBK Regnbågen! Vad sägs om detta?

2008-03-14 @ 17:55:52
Postat av: David K

Regnbågen är klart bättre än Trasan. tänk att ha det som klubblogga en trasa, nej tack då kommer ju våra motståndare stampa på oss som vi vore trasmattor. Eller sopa banan med oss som vi vore skurtrasor (så dåliga skämt jag vet men kunde inte låta bli. )

Postat av: Karin

Regnbågen, hmm. Ja, det kan ju bli snygga tröjor av det iallafall :-)

2008-03-17 @ 15:47:55
Postat av: David K

Har lagt till en länk till din blogg på min sida, vore kul om du gjorde samma sak så kan fler följa den spännande fortsättningen på tröjfärg o namnförslag men interfärgen vore grymt. :)

2008-03-17 @ 23:55:14
Postat av: Gustafsson

Lerum Stars tycker jag...
;)

2008-03-20 @ 10:50:11
URL: http://solviken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback