Hello and Goodbye på samma dag?

I går presenterades truppen till fotbolls EM, HENKE is back - and so is Sweden!!!

Hur kul som helst, Henke är verkligen en superförstärkning, nu är det bara att hoppas att Zlatan blir frisk och letar reda på toppformen så kan Sverige ställa upp med ett anfallspar i världsklass!

Samma dag berättar Annika Sörenstam på en presskonferens att hon slutar efter säsongen för att satsa på familjelivet. Naturligtvis kommer jag att sakna att följa Annika men tycker det är stort att hon säger att hon vill vara lika hängiven familjelivet som hon har varit golfen. Kan ju säga att jag förstår henne extra bra just nu!

Ikväll skall vi hem till J & M och käka middag, skall bli kul, det var alldeles för längesedan man träffade dem och deras lilla tjej! Hoppas att det fina vädret håller i sig, så blir det kanske grill? :-)

kväll är det också Sverige - Tjeckien i kvartsfinal i hockey-VM, undrar om J & M har kanal 6? Det är ju nu det intressanta börjar!




Kommentarer
Postat av: Julia

klart vi har sexan, men jag ska tvinga er att titta på Greys anatomy :-) jag skojjar bara, det blir en TV-middag... ses om en stund...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback