I'm lovin' it!

Det härliga vårvädret fortsätter, kan man vara annat än nöjd?! Speciellt när prognosen säger att det skall bli medelhavsvärme till helgen! Har en golfrunda bokad på lördag morgon därefter bär det av till en lagkamrat för lite förfest, innan det är dags för årets klubbis!

Klubbfesterna för 0302 brukar alltid vara en höjdare och i år är det närmre 50 personer som har anmält sig. Jag hoppas att denna tradition fortsätter nu när den nya föreningen skall bildas! Förresten finns det nu en ny, om än ej fullständigt uppdaterad, hemsida för 0302/Pantern. (nej, det är ännu inte bestämt något namn). Hemsidan finner du som är intresserad
här.

I detta underbara väder känns det mycket märkligt att hockey-VM pågår för fullt! Idag är det Sverige-Schweiz som står på programmet. Hade det inte varit för att det rycker alldeles för mycket i golftarmen så hade jag kanske kunnat tänka mig att kika på matchen eftersom den faktiskt går på en tid som känns helt ok! Lite kul är det dock att Henke Lundqvist har tackat ja, då kan man ju börja titta på matcherna när han har kommit. Han är ju inte bara en strålande målvakt, han är snygg också!


Torsdag i morgon redan, tiden springer förbi och jag stormtrivs på mitt nya jobb, känns väldigt skönt!

Kram Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback