Kändisspotting?

Gårdagens kändiskik i Göteborg; Patrik Sjöberg satt med fru och barn (?) på Café Cassels och käkade sallad. Lika cool som vanligt med brillorna på huvudet i det långa blonda hårsvallet. Gud vad jag saknar honom som idrottsman, jag menar Holm v.s Sjöberg, den matchen är ganska solklar på flera plan - även det sportstliga!

I eftermiddag bär det av med mina vänner för en tjejhelg till Lysekil. Skall bli väldigt roligt, även om jag får nöja mig med alkoholfritt så är det alltid kul med ett härligt sällskap! Räknar med mycket skratt och härlig underhållning. Det är ju faktiskt en till av "tjejjorna" som är gravid, så vi får väl slå våra glas ihop och skåla i vår Jever Fun medans de andra höjer rödvinsglasen!

Aftonbladets vädertjänst utlovar ju dessutom fint väder så det kan bli några timmar på Måseskärs klippor!
- underbart! För min del är bad uteslutet, jag väntar tills det är MINST 20grader eller mer i vattnet, innan jag vågar att utsätta min smäckra (?) lekamen för detta plågeri...


image155

Ha en fin helg allihop!

Kram Karin

Kommentarer
Postat av: Bludde

DU har en läcker lekamen!

2008-05-23 @ 23:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback