Krock!

Magnus och jag brukar aldrig ha något problem med att enas om vilket program vi skall se på TV eftersom vi båda alltid vill se på sporten... Idag är det däremot en väldigt "allvarlig krock";

kl 19:15 på TV4 Sport, Leksand - Borås
kl 20:00 på Canal +, Djurgården - AIK

Hur tusan skall vi lösa detta? Magnus förslag på att "vi får dela kärleksfullt" låter väl fint, men hur blir det "in real life".
Tur förövrigt att vi har en inspelningsbar Boxer så att vi kan spela in Idol....

I går när jag skulle gå från kontoret delade jag hiss med en man som både luktade rök och gubbsvett, har Ni försökt att åka fyra våningar i en långsam sekelskiftshiss, se "normal" ut samtidigt som Ni håller andan? Jag försökte igår och det var inte lätt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Karin och Magnus,

om ni börjar hejja på riktiga lag slipper ni slåss om Tv:n. Dom heter FRÖLUNDA! Dom kommer igen....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback