Spa

Magnus och jag besökte Lundsbrunn mellan fredagen och lördagen, det var skönt att få ett avbrott i vardagen! Spa't och maten var jättebra, hotellrummen mindre lockande. Men det var skönt med total avkoppling och att bara få strosa omkring i badrock.

Igår var jag på första BodyPump passet efter influensan, det var alltså ett tag sedan, facit är en go´träningsvärk idag!

Anna Anka's äktenskapstips var tydligen inte så mycket värda, fast det var det väl inte någon som trodde?

Ikväll skall jag julstöka och fixa lite julklappar - det är ju "lillejul" på lördag. De två första klapparna avslutades igår, resten har jag inte kommit på ännu...

Sverige vann med 28-1 mot USA i går, stackars målvakten som inte fick hålla nollan. Hoppas att det blir en lite mer intressant match i kväll när Sverige möter Tjeckien. Matchen kanske kan få stå på i bakgrunden hemma i kväll.

Have a nice monday alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback