Nystart!

Jag har precis tecknat ett nytt årskort på LSC eftersom mitt förra just blev för gammalt, så nu är hela veckan uppbokad med "fitness-aktiviteter".

Ikväll är det innebandyträning som gäller, på tisdag är det BodyPump, på onsdag Spinning och eventuellt badminton med A-K och Mr Giftig. På torsdag har jag att välja mellan innebandy och BodyPump, får väl se hur det är med träningsvärken som jag iskallt räknar med att ha. Gott skall det i alla fall bli att ha ett gymkort igen och extra kul är det att A-K nu har kort på samma ställe så att man kan gå på passen ihop. 

Jag har bokat in ett pass med P.T., tyvärr fanns det inte någon tid förräns den 19/2 men jag satte upp mig på en reservlista och hoppas att det är någon som avbokar sin tid. Inte så att man hoppas att någon skall bli sjuk, men nu när man ändå är på G så vill man ju att allt skall ske på en gång. Ungefär som när man kommer på att man vill gå till frissan.

I morgon skall vi försöka att komma iväg till Ullared - förmodligen kommer vi inte att vara ensamma såhär i sportlovstider. Inköpslistan är diger, gumman växer ju så det knakar!


Kommentarer
Postat av: Julia kronberg

Herregud vad söt hon är! Vad har ni gjort för att förtjäna en sån där??? :-)



Ullareds bebiskläder regerar! Lycka till...

Postat av: Karin

Du skulle bara veta! ;)

2009-02-10 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback