Spot On...

Mattias har välsignat mig med en inbjudan till Spotify - nu frossar jag i Lars Winnerbäck!

Thank You Tissen!


Magnus är i väg på match med IBF Göteborg, det är derby idag mot Surte. En match som jag hade tänkt följa via direktrapportering på nätet men tji fick jag! IBF brukar alltid ha rapportering, vad hände här?! Nu måste jag ju vänta tills Mangan kommer hem för att få reda på resultatet! Surte har haft det lite tyngre än väntat den här säsongen, trots ett på pappret, riktigt bra lag med två nyförvärv från "självaste Pixbo".. Nu har man fått hem en spelare från just Pixbo och det blir intressant att se om de kan få en liten nytändning i och med detta och plocka hem en andra derbyvinst. (de vann ju senaste Göteborgsderbyt mot Challengers med hela 9-3!)


Såg en innebandymatch på TV i måndags, trodde att det var ute med både pompom-tjejer och kameltå?!


Ikväll skall vi hem till vänner och kika på Melodifestivalen som går av stapeln här i Göteborg i kväll. Det känns som om sagda event pågår året om numer. Fast inte mig emot, jag blir alltid underhållen av mindre bra musik, taskiga sångröster och hemska kläder. Melodifestivalen är väl ett event som de flesta älskar att hata? Eller i alla fall de som är "modiga nog" att erkänna att de faktiskt tittar på tävlingen. Det gör jag!


Apropå mindre bra program, har Ni sett på TV4´s program "Semestersvenskar"? Ett mindre bra program men rätt så roligt att titta på ändå bara för att man har varit i omgivningarna. I ett av de tidigare programmen så var det ett par som bjöd på ett -vivillfaktisktklagadetvarsåkalltpårummetinattfastviharbetalatbränsletillägg - moment. Kolla in filmen här.  Blond? Javisst! (ursäkta generaliseringen)


I morgon är det babysim igen och Magnus sportlov har börjat - en härlig vecka att se framemot. Vi skall försöka hinna med ett besök på Ullared och Ge-Kås, har ju en hel del saker som vi vill inhandla till lillan så det kan nog vara värt ett besök, trots bilresan framochtillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback