Två matcher...

...tog det innan Foppa lade grillorna på hyllan igen. För Foppas egen skull så hoppas jag att de blir kvar där. Visst är idrotten rolig, men inte till vilket pris som helst!

Leksand vann mot AIK igår - tjoho! Platsen till kvalserien är ju visserligen redan klar, men det är alltid roligt att knäppa stockholmarna på näsan. Ser framemot kvalserien och håller alla tummar jag har!

Innebandy ikväll, så skönt att känna att man ser framemot detta igen!

Har unnat mig ett fotbad idag medans Leah sov. Usch vad det är läskigt när hälarna liksom fastnar i sockorna!

Jag har skickat ett brev som jag undrar om jag får svar på... Ibland är man mer storsint än nödvändigt!

Varför kommer vintern alltid lagom tills dess att man börjar få golfabstinens? I Mars vill man ju plocka fram klubborna - istället får man plocka fram längdskidorna...

Titut-leken är det roligaste just nu!








 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback