Underbart!

Dagar som denna finns det nog inte mycket som går upp emot att vara mammaledig! Vi har just avverkat en nästan två timmars lång promenad i det underbara vårvädret, fantastiskt. Nu ligger Leah och sover i sin liggdel på balkongen och jag sitter vid datorn och gluttar samtidigt på herrarnas skidstafett. Inget höjdarresultat på G, men kul att se på ändå!

Visst är det härligt när man kan låta balkongdörren vara öppen och vädra huset - utan att behöva frysa? Termometern visar +7 grader. Liten kontrast mot gårdagens regn och rusk.

Vi var på BVC i går, Leah är en lång tjej. 66 cm - enligt kurvan lika lång som en tjej på sex månader...

Hur mycket jag än älskar Magnus så är jag ganska tacksam över att jag inte var med på träningen i onsdags, jag blev generad  över att få historien
återberättad för mig... Fast när man ser bilderna nedan så kan man ju inte rå för att man blir varm i hjärtat!



Badmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback