Liseberg

I dag har vi varit på Liseberg tillsammans med min käre far, Marita, Helena och de två små "illbattingarna" från Alingsås - hur mysigt som helst! Leah fick göra sitt första åk i farfarsbilar och började att ratta så fort hon satte sig i bilen. Underbart kul att se henne så glad och engagerad! Pappa Magnus som satt med henne i bilen såg rätt nöjd ut han också, för att inte tala om stolt...  En annan höjdpunkt var att jag äntligen fick sätta mig i Balder igen! Förra sommaren fick man ju vara "väskpassare" eftersom den store magen inte var tillåten i några attraktioner, förutom möjligtvis Ponnykarusellen då förstås.




Bortse gärna från min hemska nuna, men visst ser gumman nöjd ut!?

Förresten, är det någon mer än jag som tycker det känns helt sjukt att vi nu går in i Juli???!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan vilka gulliga bilder, jag bodde faktiskt i alingsås tills jag var 6 år:P liten värld detta är


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback