Andra rundan.

Leah och Magnus har just knoppat in igen, Leah tycker om att ta en sovstund till på morgonen. I mitt stilla sinne har jag undrat varför hon måste vara vaken i en och en halv timma innan hon vill sova igen, kan hon inte ta "returen" på samma gång?!

Det gick inte vägen för IBF och inte för Leksand heller för den delen. Nu måste "stjärnorna" vinna alla sina matcher som är kvar (gissar jag på) för att ha en rimlig chans att nå elitserien. Jag lämnar ju aldrig mitt lag eftersom jag är en RIKTIG supporter och inte en sådan där medgångshistoria. Men jag måste medge att just nu känns det ganska tufft ändå.. Får se om de lyckas få någon
Eriksson/Olsson effekt i morgon mot Växjö.

Idag hade vi planerat för en riktigt härlig långpromenad i det fina vädret, bara det att det fina vädret inte har infunnit sig i Floda ännu... Kanske lagom tills den sovande duon har vaknat igen?!

Var inne en sväng i Göteborg i går och hälsade på på kontoret. Kul att träffa sina kollegor ibland och bli lite uppdaterad om vad som sker.

Lyckades också att fylla på kändisspottings-potten med ingen mindre (haha) än  Rolf Lassgård! Han gick bredvid en söt brunett som jag också tror var en kändis - kan dock inte komma på vilken. Men jag nöjer mig med Rolf!

Om två veckor är det dags för Kungshus Cup igen. Det är väldigt längesedan jag inte var med i den cupen - nä jag är inte bitter...



Min bästa kompis, pappa Isbjörn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback