Allt På En Gång!

Varför är det alltid så. Idag var det möte, match och kalas för lilla Ellen på tapeten. Tyvärr fick vi inte ihop det med barnvakt så vi får åka och gratulera Ellen och lämna paket en annan dag istället. Hemma är det full fart som vanligt. Nu när Leah spatserar alldeles själv så känns hon så otroligt stor helt plötsligt, men det är klart, hon fyller ju faktiskt 1 år om mindre än 1 månad! Ett år som har varit det bästa i våra liv!

Hur kunde Camilla få ett wildcard av juryn och hur kunde hon slakta en så fin låt som Hallelujah?! Att hon dessutom gör samma tabbe två gånger på raken är för mig oförståeligt, men smaken är ju som uppenbarligen som baken och det kanske är tur! Personligen hade jag nog hellre sett att Moa fick en chans till.

Magnus och jag hade en kanonmysig fredag och det hade gått jättebra för Leah hos pappa och Marita. Fast jag måste erkänna att det kändes både tomt och konstigt att man inte vaknade till gummans underbara jollrande på morgonen. Fast det var skönt att få sova till nio!


Kommentarer
Postat av: Bludde

Ja, och likadant nästa helg :(

2009-10-05 @ 16:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback