Nöjd!

Känslan av att äntligen kunna dra på sig sina favoritjeans i morse var obeskrivlig, just nu är man ganska nöjd med sig själv. Det ger liksom energi att slita vidare!

Livsrumsdagarna i Lerum startar idag, innebär gratisplatser på gruppträningar på Lerums Sportcentrum Jag har lyckats lura med mig syrran på MRL på lördag morgon - kul! Undrar om hom kommer att tycka om det lika mycket som Linda?! ;)

Jag hade glömt hur irriterande jag tycker att det är när det kommer en människa som har hällt en hel flaska parfym över sig på morgonen, och som sedan slår sig ned bredvid mig på tåget... Skämmes ta mig tusan!

Idag börjar babycafét efter sommaruppehållet, känns konstigt att det inte är jag som går dit och dansar och sjunger med Leah. Men pappa Magnus kommer nog att klara det galant. Dessutom tror jag att han kommer att trivas alldeles utmärkt bland alla mammor.

Det är kul att få beröm för något när man själv mest tycker att man är i vägen!

Någon mer än jag som börjar tröttna på allt snack om svininfluensan? Har tidningarna inte något annat att skriva om? På alla toaletter och i köket på kontoret står det numera en flaska med tvättsprit.. Vet inte vad som är värst, influensa eller uttorkade och spruckna händer....

Tjejkväll med goa vänner och lite vin på lördag - Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback