(s)nö

Efter en alldeles underbar promenad, i fantastiskt vinterväder,  med Leah på släp i pulkan befinner jag mig i ett lyckorus. Leah är verkligen så go så det är inte klokt! Hon har lärt sig att prata så mycket och idag när det under promenaden flög förbi en kråka så pekade hon på den och sade; pippi! Mammahjärtat blir så stolt varje gång det kommer ett nytt ord över hennes läppar!




Lika roligt var det inte med snö och vinter i lördags när vi mitt i den värsta snöstormen skulle försöka ta oss till Avesta för att vara med på min kusin Eva's och hennes Stefan, bröllop. Det var förmodligen den värsta bilfärd jag någonsin har varit med om! Efter 8 timmar i bilen (i normala fall brukar denna sträcka ta fem timmar inklusive stopp) kom vi iallafall fram till hotellet kl 13:45. Eftersom vigseln började kl 15:00 så var vi tvugna att åka till kyrkan senast 14:20. Tror aldrig att jag har gjort mig i ordning så fort någongång! Tur att det finns speglar i bilen så att man kunde sminka sig på vägen till kyrkan! Hur som helst så blev bröllopet jättebra och vi var glada att vi ,efter många om och men, hann fram i tid och fick vara med på denna tillställning! Eva var jättevacker i sin fina klänning och extra roligt var det att farmors gamla slöja fick vara med! Stefan var jättefin han också såklart!

Träning ikväll, har ännu inte hört att de har stängt Alléhallen så vi får hålla tummarna att det inte blir så. Skall bli kul med en spännande avslutning av serien och se hur långt det räcker!

Kram till Er Alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback