Svarta Nätter!

Leah är på bättringsvägen nu och dagarna har funkat helt ok, nätterna däremot är en helt annan historia! Det var över två veckor sedan nu som hon sov en hel natt, och hon brukar ju aldrig vakna annars... Stackars lilla gumman, och stackars lilla mamma och pappa. Det går väl an om hon vaknar till och sedan somnar om igen, men icke! De senaste nätterna har hon vaknat och varit fullkomligt hysterisk, gråtit, skrikit och vägrat att somna om. Timmarna mellan 01-04 har sådeles varit mindre roliga...

Det slog mig i dag på morgonen att det kanske kan var hennes medicin som gör henne så orolig, så jag sökte lite på nätet i morse när jag kom till kontoret, och fick läsa att det var fler föräldrar som hade upplevt samma sak med sina barn. Eftersom hostan nu har blivit mycket bättre bestämde vi oss därför att försöka utan medicinen idag, Leah måste ju också få sova för att kunna kurera sig. Återstår alltså att se om det hjälper och om gumman kan sova lite bättre inatt.


Ferry fixar Sveriges andra OS-Guld, hur kul som helst!
Per Elofsson lämnar studion för att han har lite ont i halsen och inte vill smitta Charlotte - respekt!
Ikväll är det sprint och störtlopp på programmet, kan bli fler medaljer alltså!
Heja Sverige!

Eftersom min fot ännu inte har återgått till det normala och innebandyträningen blir lidande pga det så fick det bli ett ordentligt pass på gymet igår. Resultatet är nu att foten är den kroppsdel jag har minst ont i...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback