Fredagsmys och fotboll!

Veckans sista dag och förutom att se fram emot fredagsmys och fotboll i kväll så gläds jag åt att min förkylning äntligen börjar gå åt rätt håll. Skulle vara riktigt trist att behöva ställa in träningsmatchen på söndag också, ser framemot lite matchnerver!

Ikväll är det alltså dags för Hamrens "leende landslag" att göra tävlingsdebut. Skall bli spännande att se! Hoppas att Zlatan får sätta några baljor och att Toivonen får plats i laget. Jag gillar Ola, han har fart och fläkt i sitt spel,  och jag tror att Zlatan/Ola kan få till ett bra samarbete. Spännande och se också hur Zlatan kommer att fungera som kapten, "på riktigt" så att säga. Om man skall tro Aftonbladet, och det skall man väl eftersom allt som står i tidningarna är sant, så verkar övriga spelare i landslaget gilla valet av kapten. Att han är Sveriges, individuellt sett, skickligaste spelare råder det väl inte något tvivel om. Men det är ju andra saker som är viktiga för en kapten också.

I morgon är det dags för Western fest, Sofia fyller 30 och det vankas maskerad! Hade först tänk att återanvända mina can-can kläder från Kräftcyklingen eftersom saloonflickor och can-can dansare i det närmaste ser likadana ut. Men nu har jag tänkt om och tänker svida ut mig som cowgirl. Jag älskade att leka cowboy/indian när jag var liten och det är väl aldrig fel att återuppleva sin barndom?

Tänkte se om vi hinner klämma in ett besök på Liseberg i morgon också. Leah älskar ju karuseller och det vore kul att hinna med ett besök till på Liseberg innan de stänger för säsongen. Förhoppningsvis är det inte överdrivet fullt med folk där i morgon. Får se om vi kan prova lite nya attraktioner med Leah då, vi har ju faktiskt inte provat på så många ännu, även om det finns en hel del som hon faktiskt får åka!

Party On Garth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback