Vi har haft en härlig Valborgsmässoafton! ...

img_4068 (MMS)

Vi har haft en härlig Valborgsmässoafton! Jag startade dagen med ett svettigt och härligt MRL 75 pass. Dyngblöt var jag efteråt! I dag fick jag gåshud mitt under konditionsdelen. Jag som bara brukar få gåshud i samband med matcher, så gott  Efter träningen så hämtade Magnus och Leah mig. De hade varit och kikat lite på Lerums Loppet, det hade tydligen varit väldigt spännande för när vi frågade Leah om hon ville springa nästa år svarade hon; -Absolut säkert! Efter Leahs sovstund tog vi en cykeltur runt kvarteret. Leah cyklade och jag och Magnus promenerade. Längsta turen för hjärtat på trehjulingen hittills.  Efter lunch och lek begav vi oss till farmor och Olle och överraskade dem med jordgubbar och glass. Med tanke på vädret så hade det lik väl kunnat vara midsommar istället för Valborg! I morgon blir det första golfrundan för säsongen, lovely! Chipp och Pitt på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback