omorganisation?

När vet man att det är dags att gå vidare, att ta nästa steg så att säga? Ja, jag vet inte, svårt är det i allafall! Det hela resulterade i allafall i att vi helt sonika monterade ned sofforna både på över och undervåning, kånkade upp och bar ner, monterade ihop och möblerade om... Ett ganska knasigt projekt att ta sig an en torsdagskväll, men fint blev det. Känns nästan som att vi har flyttat och fått ett helt nytt hem!

Skönt med lite extra space på övervåningen, det är ju där vi rör oss mest! Nu skall det bara till lite nya textilier, kudda och ljus så blir det nog bra det här!

Andra förändingar i sikte, vem vet?

Ikväll är det som vanligt dags för fredagsmys. Egentligen skulle jag ha spelat match mot Grundsund, men eftersom jag fortfarande känner mig krasslig och har haft feber till och från under hela veckan så tänkte jag bädda ned mig i det ommöblerade vardagsrummet och bara mysa under filten! På Spåret och Skavlan hägrar...

Resten av helgen är härligt oplanerad. Förhoppningsvis blir det  väl, om hälsan tillåter, ett besök på gymet. Annars hoppas vi på fint väder så att man kan ta en sväg på isarna, de skall ju vara kanonfina. Kanske korvgrillning också, det tror jag Leah skulle gilla!

Här kommer det några bilder från när vi besökt lekplatsen för första gången den här säsongen, det gillade Leah också....

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback