Bara regn hos mig...

Ja, vädret följer humöret verkar det som…

I fredags var vi äntligen och fick se den sista delen av Harry Potter. Dagen till ära bestämde jag för att slänga min 3D-oskuld i papperskorgen. Det var en bra film men nu känns det lite tomt. Vad skall man nu ha för filmer att se framemot? Jag tror att jag måste lästa om böckerna igen för att stilla mina abstinensbesvär.

 Snygga 3D brillor....

Magnus och jag hade trots allt en trevlig fredagskväll som vi började med ett besök på 14m2 mat. Måste vara Göteborgs bästa nudelbar? Eftersom vädret faktiskt var helt ok så tog vi med oss våra nudelkartonger ner till kanalkanten vid Grönsakstorget och satte oss där och mös ett tag.

Efter bion dröjde vi oss kvar ett tag på Heden och kikade på lite fotboll, det var ju Gothia Cup slutspel så det var lite kul att kika på. Det var ett par år sedan man var inne och kikade på fotbollen. Nu förtiden vill man ju helst hålla sig undan från stan om man kan medans Gothia pågår…

Eftersom både lördagen och söndagen var så trista vädermässigt sett, så bestämde vi oss för att göra ett ryck med lite grejor inomhus. Det resulterade bla i att vi flyttade om en massa garderober, skiftade plats på sofforna på över & nedervåning. Medans Magnus höll på att skruva och greja så tog jag med mig Leah till IKEA för att fixa lite nya roliga förvaringsboxar till hennes klossar och LEGO-saker. Dessutom fick hon välja tyg till ett par nya gardiner som jag hade lovat att fixa till hennes rum. Det var en mysig stund som vi fick tillsammans och Leah var jätteduktig och hjälpte mig att köra vagn och lasta grejorna i vår vagn.

 Ommöblerat vardagsrum...

Vi avslutade vår lilla tripp med ett stopp på Triumfglass i Sävedalen, nöjd tjej och nöjd mamma!

 God glass...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback