Thank God It's Friday!

Ja, sällan har väl ovan varit mer korrekt än i dag?! En riktigt trist, blåsig och regnig dag, inte konstigt att man längtar hem till soffan och filten!

I dag är det massa bra på TV så jag tänker inte röra mig många meter från soffan när Leah har somnat för kvällen… Kvällens schema ser ut som följer;

17:30 Poppa Popcorn

18:00 Minimello

18:45 Rampljuset

19:00-20:00 Kvällsmat och Nattning

20:00 Idol och På Spåret kör igång, zappfingret är redo!

21:00 Skavlan med bl.a. Björn Gustafsson får inte missas.

22:00 Kolla på det, från i går, inspelade avsnittet av Criminal Mind.

Låter som en bra plan tycker jag!

Gårdagens träning var helt ok, några dagars läkning till av revbenen så skall jag nog vara fit-for-fight tills på söndag! Jag fick förresten lira center på träningen i går och när jag kikade in ”Veckans Lag” så stod jag uppsatt som forward! Det är inte ofta man lyfts upp i banan i takt med stigande ålder, det brukar ju oftast vara tvärt om. Men jag klagar inte, det är alltid kul att vara med lite längre fram i banan. Får se om man kanske till och med kan få gjort något mål. Det blev i alla fall ett par på träningen i går…

Ha en go fredag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback