Födelsedag!

Kan inte riktigt förstå hur det har gått till men i dag var det tydligen så att det var dag för min trettiofjärde födelsedag. Jösses, jag som inte känner mig ett år äldre än 20, iallafall inte mentalt. Kroppsligen är en helt annan femma...

Hur som helst har det varit en fin dag! Jag blev väckt (kanske lite för tidigt men ändå) av familjen med paket på sängen och efter en timma eller så var det dags för frukost. Magnus och Leah fixade äggröra, bacon, smoothie och en massa annat gott. Ett fantastiskt fint sätt att starta dagen på. Sedan har dagen bestått av tårtbakning, matlagning, städning och kalas.

Jag hade önskat mig nya joggingskor av pappa&Marita och en bra, långärmad, löpartröja av syster och Lars. Dessutom hade Magnus köpt ett par nya snygga löpartights från MXD Sports. Så det var ett helt nyekiperat födelseldagsbarn som gav sig ut på en joggingrunda på kvällskvisten. Måste ju inviga mina presenter såklart!

Magnus och jag var dessutom på Lager157 i går och handlade lite presenter till mig. Bl.a. fick jag äntligen tag på en snygg "skinn"jacka!

Nu väntar en kopp te och Sportnytt på TV innan det är dags för sängen. I morgon väntar en ny arbetsvecka!

Sov Gott alla vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback