Buzzadorkampanj

I går fick jag äntligen hämtat mitt paket från Buzzador.

Den här gången hade jag turen att komma med i en kampanj för Pantene. Jag fick hem en hel låda med massa spännande produkter!

Min första buzzning i denna kampanj blev tillsammans med min snart 4-åriga dotter i badkaret i går kväll. Leah fick tvätta mitt hår och dessutom göra en inpackning. Jag gjorde en inpackning på Leahs hår också och det blev verkligen en stor skillnad på hennes tunna och lite torra hår. I morse när hon vaknade såg det ut som att hon kommit direkt från frisören. I vanliga fall brukar hennes hår innehålla ett par skatbon på morgonen. Det verkar alltså lovande och nu skall jag fortsätta att prova produkterna innan jag gör en riktig utvärdering av dem.

I kväll blir det Buzzning nummer två, tjejkväll står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback