Buzzador - Vanish

Jag hade turen att, via Buzzador, få chansen att vara med och göra ett fläcktest för Vanish. Tyvärr saknades trasan i paketet som testet skulle utföras på så jag fick hitta på ett eget test. :D

Min älskade vita jacka hade just fått en massa senap spillt på sig, dessutom hade det kletats ut en massa make-up på insidan av kragen som jag tänkte skulle få sig en omgång...

Sagt och gjort, jag förbehandlade jackan med fläckborttagaren och tvättade sedan jackan med en skopa av  Crystal White. Resultatet blev riktigt bra! Det var lite make-up som inte helt försvann men fullt godkänt ändå. Senapen syntes inte ett spår av så där blev det topp-betyg!

Det har varit en riktigt kul kampanj att få vara med och testa, alla som har fått ta del av proverna blev jätteglada! Det var några som redan hade provat Vanish och de var genomgående positiva mot produktens resultat! Alltid kul att förena nytta med nöje... :D

Här kommer före och efter bilder på jackan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback